Skip to content

International site

  • O společnosti
  • Produkty
  • Naše obalová řešení
  • Novinky
  • Kontakt
MANUPACKAGING
VE ZKRATCE
HISTORIE
ZÁKLADNÍ HODNOTY SPOLEČNOSTI
ŘÍZENÍ SPOLEČNOSTI
MANUPACKAGING
VE ZKRATCE

Společnost Manupackaging, dříve známá jako Manuli Stretch, je průkopnickou společností, která poprvé v Evropě vyvinula strečovou fólii. Již více než 55 let vyrábí širokou škálu vysoce kvalitních obalových řešení.

Díky strategickému umístění v 11 obchodních lokalitách a 3 výrobním závodům může společnost Manupackaging využívat své globální přítomnosti a poskytovat služby zákazníkům ve více než 65 zemích se zaměřením na vysoce výkonné fólie, včetně fólií pro balení palet LLDPE, stretch hoods, zemědělských fólií a rozsáhlé řady obalových služeb, včetně široké škály udržitelných obalových spotřebních materiálů a zařízení.

Od září 2018 je společnost OXY Capital hlavním akcionářem společnosti M Stretch S.p.A., dříve Manuli Stretch spa.

HISTORIE

Skupina společností Manuli Family Group se datuje již od roku 1935, kdy Dardanio Manuli v italském Miláně založil podnik vyrábějící gumové pneumatiky, duše do pneumatik, hadice, elektroizolační pásky a elektrické kabely. V prvních letech tohoto podnikání vznikly základy pro řadu budoucích závodů, včetně Manuli Stretch. 

Manuli Stretch Group, tj. společnost dnes známá jako Manupackaging, začala roku 1969 jako výrobce polyetylénových (PE) fólií. Tato společnost se jako průkopník tohoto průmyslu stala prvním výrobcem průtažných fólií na palety v Evropě. 

Během poloviny 90. let založila Manuli Stretch novou divizi Manuli Distribution, aby dále rozvíjela značku Manuli a podporovala její podnikání v oblasti strečových fólií spolu s rozvojem a distribucí řady balicích produktů. V letech 1993-2007 začala Manuli Distribution s realizací strategie globální expanze, včetně zřízení distribučních společností v osmi evropských zemích. 

S pokračujícím růstem v oblasti strečových fólií a potřebou dalších výrobních zařízení zrealizovala společnost Manuli Stretch dva projekty na zelené louce: v roce 1997  – nový výrobní závod – Manuli Stretch Deutschland (Schkopau/Lipsko), a v roce 1998 – Manuli Packaging Argentina SA (Escobar/Buenos Aires). 

Podobně jako v projektu evropské expanze, založila Manuli Stretch v roce 2002 společný podnik s brazilským partnerem za účelem prodeje a distribuce produktů firmy Manuli Argentina v Brazílii. 

V roce  2007  vznikla pobočka Manuli Stretch Česká republika – dnes Manupackaging Česká republika

V roce 2010 skupina získala většinový podíl ve společnosti Manuli Fitasa, čímž dále upevnila svou pozici na brazilském trhu s pěti distribučními pobočkami, rozmístěnými po celé zemi. 

V roce 2011 se Manuli Stretch stala předním výrobcem strečové fólie také v Brazílii a v témže roce založila distribuční pobočku Manuli Chile pro další podporu distribuce produktů firmy Manuli Argentina. 

V roce 2012 společnost Manuli Stretch dále rozšířila svou produktovou řadu. Přidala kapacity pro foukané fólie v Německu, pro výrobu vysoce funkčních vícevrstvých stretch hood obalů. 

V roce 2014 přidala Nové stroje na výrobu lepících pásek v Argentině. 

V roce 2016 společnost Manuli Stretch otevřela nový výrobní závod Stretch Film Manufacturing v původním distribučním centru Manaus (Amazon), Brazílie. 

V roce 2016 se společnost Drg Vertrieb sloučila s firmou Manuli Stretch Deutschland s cílem využít potenciálu veškerých možností spolupráce na německém trhu, a to ve všech oblastech průmyslových obalů. 

V září 2018 získala Oxy Capital Italia s.r.l. většinový podíl společnosti, nyní pod názvem Manupackaging. 

Dnes má skupina 3 výrobní závody a 11 distribučních provozů, které obsluhují 15 000 zákazníků v 65 zemích. 

ZÁKLADNÍ HODNOTY SPOLEČNOSTI

VIZE

  • Nejlepší poskytovatel obalových řešení s důrazem na kvalitu.

MISE

  • Vytvářet hodnotu, ziskově a zodpovědně růst díky kvalifikovaným a motivovaným profesionálům, nejmodernějším technologiím a postupům, s cílem upevnit své vedoucí postavení v poskytování ochranných vysoce funkčních průmyslových a zemědělských fólií a obalových řešení, za účelem nejvyšší efektivity

HODNOTY

  • Vytváření hodnot: Manupackaging zaujímá přístup k podnikání, který umožní společnosti úspěšně fungovat, inovovat a dosáhnout nejvyššího výkonu udržitelným způsobem
  • Kvalita a spolehlivost: Společnost Manupackaging se zavázala dosahovat vynikající kvality a neustálého zlepšování funkčnosti svých produktů. Pro společnost Manupackaging znamená vlastní spolehlivost získání si důvěry zákazníků, a to prostřednictvím technické odbornosti, špičkové výroby, služeb a kvalitních produktů.
  • Zřetel na životní prostředí: Společnost Manupackaging věří, že dbát na životní prostředí je základní hodnotou s ohledem na její zaměstnance, zákazníky a komunity, kde působí. Proto se zavázala vytvářet hodnotu pro své zúčastněné strany a zároveň snižovat svůj dopad na životní prostředí.
  • Společenská odpovědnost: Manupackaging podporuje přijetí etických postupů a respektování základních lidských práv, jak je uvedeno v Deklaraci MOP o základních principech a právech při práci [1].

[1] Deklarace o základních principech a právech při práci, ILO, 1998.

ŘÍZENÍ SPOLEČNOSTI

Manupackaging v souladu se svou politikou přejímá model organizace, řízení a kontroly stanovený vyhláškou 231/2001. Toto rozhodnutí bylo přijato s přesvědčením, že přijetím modelu (bez ohledu na vyhlášku a její obsah, které jsou svou povahou nepovinné a v žádném případě povinné), může společnost zvýšit povědomí mezi těmi, kteří pracují pro společnost a jménem společnosti. 

Představenstvo pověřilo funkci vnitřní kontroly dozorčímu a auditnímu orgánu – dozorčímu výboru, který je odpovědný za dohled nad účinností a účelností provozního modelu a za jeho plnou aktuálnost. 

Účelem modelu je vybudovat strukturovaný systém s potřebným personálem k provádění požadovaných postupů a kontrolní činnosti, včetně preventivních opatření k odvrácení potenciálních trestných činů předpokládaných vykonávanou vyhláškou. 

Základními body modelu je cirkulace předpisů a postupů chování na všech úrovních společnosti a provádění mapování rizikových oblastí společnosti, tj. činností, kde je větší riziko spáchání přestupků. 

Pravidla etického kodexu obsažená v tomto modelu mají být přidána k etickému kodexu, který představuje nedílnou součást prvního modelu. 

Copyright © 2022 Manupackaging Česká republika, s.r.o.  Všechna práva vyhrazena